לא רק גובה עמלת סליקה באשראי: מה חשוב בעיקר בחברת סליקה?

כשם שאתם רוצים לבצע כמה שיותר עסקאות, כך אתם גם רוצים לשמוע כמה שפחות על עמלת סליקה באשראי. הסיבה? התחושה כי "נוגסים" לכם ברווח הנקי. לא אחת, הרצון לשלם כמה שפחות עמלות גורם להמון בעלי עסקים להגדיר שיטת תשלום אחת – מזומן, או לחייב את הלקוחות בסכום מינימום לכל עסקה.

סליקה באשראי עם קרדיט 2000 מאפשרת גם לכם להתקדם, להגדיל מכירות וליהנות מעמלות נוחות ואטרקטיביות! מה מיוחד כל כך במערכת הסליקה שלנו?

ראשית נתחיל ונציין כי חברתנו אינה מאגד, כלומר, אנחנו לא מקימים מספר ספק, אך יש לנו שת"פ מצוין עם חברות כרטיסי האשראי בארץ, אנחנו נפנה אתכם לחברות האשראי ודרכנו ניתן לקבל עמלת סליקה נמוכה מאוד בהשוואה למקובל. קרדיט 2000 לא גובה עמלת סליקה באשראי נוספת.

מלבד ההוזלה המשמעותית בעלמת סליקה באשראי אנחנו מציעים:

  • פתרון סליקה איכותי לעסקים גדולים וקטנים כאחד.
  • ניתן לסנכרן את המערכת שלנו למערכות קיימות בעסק.
  • המערכת שלנו חוסכת מאות שקלים בכל חודש!.
  • התחייבות למחירים אטרקטיביים, גם ובעיקר לעסקים קטנים.
  • העסקה בוצעה בהצלחה? אתם מקבלים אישור מחברת האשראי אונליין.
  • ניתן לבצע עסקאות בשקל, יורו ודולר.
  • ניתן להפיק חשבונית מס וקבלות בסיום הרכישה.

השירות של קרדיט 2000 – הסטנדרט הגבוה ביותר:

  • מוניטין של מעל ל-25 שנים!
  • ליווי מקצועי מלא בתהליך ההקמה
  • תמיכה זמינה – לכל שאלה והתייעצות
  • אבטחת מידע בסטנדרט המחמיר ביותר

"אני מעדיף לעבוד רק עם מזומן, כך לא אשלם עמלות"

כעסק, אתם רוצים ליהנות מיותר הכנסות ומיותר רווחים. כידוע, כיום קהל הלקוחות – בישראל ובעולם, מעדיף לרכוש אונליין. אם מוסיפים להרגלי הקנייה המודרניים גם את משבר הקורונה, הרי שמדובר על פוטנציאל אדיר של עסקאות המתבצעות באמצעות המחשבים הניידים, הנייחים והסמארטפונים. חנות אונליין שדרכה יכולים הלקוחות לרכוש מכם באמצעות כרטיס אשראי, ממנפת את החוויה שלהם ומגדילה לכם את ההכנסות!

בכדי שהעסקה תוכתר כהצלחה ותקבלו את כספכם מהלקוח, יש צורך ב"מתווך" – חברת הסליקה. אותו "תיווך" מותנה בעמלת הסליקה שנגבית כאחוז מסוים מערך העסקה המתבצעת.

חשוב לדעת: כשאתם מגבילים את הלקוחות שלכם לרכישה פיסית בחנות, אתם מפספסים עסקאות, נשארים מאחור ונותנים למתחרים שלכם עסקאות במתנה.

תרומתה של חברת הסליקה להגדלת העסקאות:

  • לא נשארים מאחור – נצמדים לסטנדרט הבסיסי של חנות אונליין.
  • החנות בבאר שבע והלקוח בקריית שמונה? הוא עדיין יכול לקנות מכם.
  • מעניקים שירות טוב יותר ללקוחות (נוח, זמין, מהיר).
  • חווית רכישה מוצלחת תשיב את הלקוח לרכישה חוזרת.

"העמלה פחות חשובה לי. מה לגבי השירות?"

שירות אדיב וזמין הוא חלק בלתי נפרד משירותי הסליקה שלנו. המערכת שלנו אמינה ומתקדמת, אך היא לא מחליפה שירות אנושי. במידה ויש לכם שאלה או אם תרצו להתייעץ איתנו לגבי פונקציה מסוימת, אנו זמינים לכם. שירות התמיכה שלנו זמין לכם גם באמצעות הוואטסאפ, לבחירתכם. עמלת סליקה באשראי אמנם חשובה, אך המעטפת השירותית המלאה שאנו מציעים, חשובה לא פחות.

מעוניינים להתקדם לפתרונות סליקה חכמים וחסכוניים? רק עם קרדיט 2000! אנו זמינים לכם כבר עכשיו –03-561-7281! מעוניינים לשוחח ביום ובשעה הנוחים לכם? באפשרותכם להשאיר לנו הודעה כאן באתר ונחזור אליכם בהקדם.

אם גם אתם מעוניינים להתקדם למערכת סליקה חכמה, שלחו לנו פניה ונציגנו יחזורו אליכם בהקדם או התקשרו עכשיו:

03-561-7281